Hinner inte..

Hinner inte uppdatera som jag brukar ;) då vi har arslet fullt om man säger så! Men vi knatar på och framåt går det! Vi kan knappt bärga oss till på fredag. Jens har tagit ledigt både torsdag och fredag (SKÖNT)
I morgon ska flickorna och hälsa på sina nya klasser, de ser verkligen fam emot detta.
I dag kommer vi att fortsätta köra saker till tippen och packa ned våra saker.

Bara trist att jag mår sjukt illa i dag och har ont i huvudet från några muskelknutar som sitter vänster axel :(
Aja, klaga har man inte ens tid med.

Jag ska sortera ut lite barnkläder som jag tänkte sälja och lägger först upp det här på bloggen så ni mina läsare får förtur om det är något ni vill ha ;)

Nu måste jag få något i magen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0