Grymt vad sugen jag blev...

...på tacos, och det e inte ens fredag!!! Jag vill ha habanero tacos. Ungarna får den mildare varianten;)
Jo, tacos får det bli idag, så är det.
Liam somnade inte om utan alvedonen kickade igång honom rejält så han fick ha morgonmys med mig i soffan. Han fick dricka hur mycket mjölk han ville :) Där har vi nämligen en goding som dricker mjölk som sockerdricka, men då säger han ju kaka till knäckebröd också. Snacka om bra vanor.

Jag pimplar kaffe och funderar på att göra lite nytta, var sugen på en prommis men då hajn bara ska vara sjuk hela tiden.
Jag måste nog ta en kopp kaffe till för att kunna bestämma mig huruvida jag ska göra någon nytta eller ej hahaha!
Ni som inte känner mig måste ju tro att jag är en riktig latkorv, tur att ni som känner mig vet att så är inte fallet.
De gånger jag slöar till gör jag det med gott samvete! Så ni vet ;)

Ni glömmer väl inte att vara med i min tävling där man kan vinna ett presentkort från www.smyckesboxen.se för 150kronor.
Kolla gärna in deras hemsida, där du bekvämt och enkelt kan skicka silvogram:) till någon du tycker om.

(tävlingen hittar du i kategorin tävlingar, i spalten till vänster)

Lycka till!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0