Godnatt, nu e jag totalt slut!!!

Nu är jag mör i min arma kropp, idag har jag varit bara bäst. Jag har hunnit få så mkt gjort, sånt jag verkligen gruvat för. Det vill säga rensat i Kevins miljarder småsaker från alla skåp och lådor i hans rum samt packat i hop så gott som hela rummet och bara lämnat kvar de nödvändigaste. Jag har hunnit tvätta en massa, storstäda här uppe, lagat middag och umgåtts med min hyperaktiva son ;) Så jag känner mig riktigt mästerlig! I kväll blir det en TIDIG kväll, för att fortsätta orka allt som ska göras i morgon. Vaccination, tandläkare, utvecklingssamtal, rensning av flickornas rum och mera tvättning.

Jag vet att jag tjatar mycket om detta just nu men det är nog ett sätt för mig att skapa lite ordning mitt i all kaos. Jag längtar till flytten e klar så blir det inredning inredning och inredning med bilder i bloggen som resultat ;)
Just nu förstår jag att läsningen inte e allt för intressant!

Nu ska jag slappa soffa sedan sooooova!!!!!

Jag säger nog godnatt redan nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0