Fredag!

Å vad härligt, nu väntar en helg tillsammans med familjen ♥

Liam har haft skitkalas i sängen och trots nästan 40 minuters bad och två byten av vattnet (då det kallnade) så tycker jag fortfarande han luktar bajs!!!! Lukten har väl fastnat i näsan.
I dag ska jag och se om jag hittar något för mitt presentkort på hanséns som jag vann, hoppas det! Men å andra sidan brukar det inte vara så svårt att hitta ngt där ;)
Vad vi ska äta till fredagsmiddag har vi inte kommit fram till, vi är överens om att det ska vara nått gott men ändå lättlagat, vad det då blir vet vi däremot inte!

I kväll ska jag ladda upp lite bilder hade jag tänkt.....
Nu ska jag gå och pussa lite på mina ungar som är lättade över att det är helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0