Dator på väg hem..............

Nu väntar vi hem pappan i huset. Maten står på spisen och endel av den i ugnen redo att plockas fram då han gör entre efter en dag på jobbet.
Ja kollade nyss upp statusen för min dator (som är på rep) "REPARATION KLAR, APPARAT FINNS PÅ VERKSTAD" förhoppningsvis skickar dem datorn hem till mig illa kvickt, jag behöver den!

Helgstädningen är bortgjord sen tidigare i dag och vi kan nu bara vänta in helgen. Skönt att ha det gjort men det är trist att städa då man vet att man ska flytta! Nu på hösten vill man ju pynta och skapa en varmare ton i sitt hem men det är det ju ingen vits till, vi får hålla ut helt enkelt och kanske blir det ÄNNU roligare då man väl får börja pyssla på det nya stället.

I morgon ska jag vara med Liam hos läkaren, väntar med blandade känslor om vad som kommer att tas upp.

Nej ni alla, nu ska jag inte sitta här utan gå och andaaaaaas i soffan fram tills det e matdags!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0