Å hej och hå!

De går bra för oss nu......
Det är bra!

Blä och urkas vad vi har saker, skräp och alldeles för lite tid och ork för att ta tag i det :(
Jag ska sluta köpa saker.
I går vann jag ett presentkort på hanséns barn, jippie! Ett värde av 200kronor. Inga stora summor men dock ett bra bidrag.
Funderar på en ziperall till minigrisen men jag tyckte att helfärgad marinblå var lite trist, då köper jag han hellre en knallrosa.
Tycker säker han e roligare också ;)

Eller så gör jag inte det, han växer ju upp någon gång också och då vill jag inte att han ska hata mig. Blir det en ziperall blir det den trista av den anledningen. Det räcker med att han leker med barbies och glittriga my little ponnysar varje dag. Bilarna brummar han med en kort stund sedan kastas det i väg och någon söt barbie med paljettklänning tar bilens plats. Detta kan man ju se på två olika sätt, antingen tycker han att det är roligare att leka med barbies helt enkelt, eller så tycker han att de är väldigt söta! :)

Middagen är i ugnen och jag kan knappt bärga mig innan den ska ut, jag håller bokstavligt talat på att hungra ihjäl.
Men nu upptäckte jag i skrivande stund att Kevin inte är hemma, han o en kompis är ute och röjer svensbyn.
Det vore bra om han var hemma då middagen är klar. Fyra snurriga ungar som ränner hit och dit utan att tänka på mamman som har en överhettad hjärna för att hinna hålla koll på dem alla.
Jag tycker att man skulle få jobba som hemmafru och tycker inte att det är ett dugg omodernt så länge man även kan arbeta som hemmaman. Man skulle kunna se det som hushållsnära tjänster som jag köper av mig själv..typ. Jag gör ju jobbet i vilka fall som helst, klart att jag då ska ha betalt för det liksom!

Förövrigt skulle jag passa perfekt för det yrket, är högutbildad i det ämnet!

Middagen till bordet och maten på tallrikarna!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0