Varsågod!

Nu bjuder jag er på en liten uppdatering, omän jag själv anser att tiden inte räcker till för det just nu.
Samtidigt känner jag att vi måste berätta hur vi har det. Vi har det bra men stressigt, eller mindre stressigt nu.
I går städade jag ur huset och gjorde klart där, Jens har fortfarande kvar att ta garaget och vissa förrådsgrejer. Men jag slipper dit mer iaf och det känns som ni förstår underbart. Nu kan jag vara här och ägna mig åt barnen som verkligen behöver det i denna stora förändring som de är med om samt ägna mig åt ouppackade kartonger.
Efter detta kommer jag att kräkas av både lukten och åsynen av kartonger. I hate it!!

I morse prommade vi till skolan med barnen, kallt men härligt friskt var det ute. Efter att vi lämnat dem gick vi på kaffe hos grannen Linda där Liam fick härja lös ett tag. Sedan hem och isäng med lillskrutt, jag tänkte passa på att vila men det gick väl inte som planerat.
Lillen sover fortfarande men ska snart vakna och äta lunch, sedan ska vi starta en maskin tvätt och promenera tillbaka till skolan igen för att hämta dem. Det har inte blivit många promenader sista tiden så Liam var ljättenöjd att få åka vagn.
Nu kommer det att bli desto fler :)

Nä nu ska jag väcka den lille och utfodra honom.
Vi knatar på med det ena och det andra men nu vet ni att vi har det bra och trivs redan här!

/Linnea



Kommentarer
JOZ♡

Hej! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? Bra/Dåligt?



Ha en bra måndag :) Kram

2011-11-14 @ 16:09:10
URL: http://bedeliciious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0