Torsdag!

Ojar mig lite inför helgstädningen men ska ta tag i det nu så jag får det bortgjort. Lillen sover, Kevin ser film och Milla och Filippa har bäddat ned sig i Filippas säng och ser film. Inte krya alls men ändå mkt piggare och gladare idag.
Lindorna har varit här på kaffe men har begett sig hemmåt, jag har alltså ingen anledning att skjuta upp städningen längre.....
Känner mig lite som Alfons idag.."ska bara"

I  morgon blir det gomiddag här hemma, pepparkakor, ädelost,en skvätt glögg och idol tillsammans med Linda och Linda och mina barn.
Ser framemot det :)

Jens ska på after work i morgon och på lördag har jag bokat in honom på en hockeytrip till Luleå med Peder så han har en rätt fullspäckad helg medans jag bara ska mysa :))

Nä men kolla nu sitter jag ju här och skjuter upp städningen, nu är det bara att ta sig i kragen och kavla upp armarna.
Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0