Torsdag!

Sitter i mörkret med tända ljus och ngn enstaka julbelysning på tillsammans med alla mina barn och en katten Pelle.
De tittar på barn tv och jag dricker kaffe.
Barnen har fått börja stiga upp lite tidigare för att hinna "vakna till."
Det är ett helt nytt system som vi satt i rullning och det funkar jättebra, det är mindre gnäll och konstigt nog mycket piggare barn.
Så efter en veckas testande så kan vi dra slutsatsen att det fungerade:)

I dag ska jag och Liam ut på prommis, i dag blir det två stycken men det är bara härligt! Annars blir det lite småstäd inför helgen.

Jens har gått och blivit dunderförkyld och har ont i halsen, han snarkar nu värre än någonsin!
Men jag tröstade honom att han bara har två dagar kvar till helg.
Nu ska jag börja med havregrynsgröten!

Ha en bra torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0