Tisdag!

Jag gillar den här stunden från att Jens åkt på jobbet och innan barnen ska väckas, då bara jag och kaffe koppen får vakna till liv. Men visst är det ändå bäst att få väcka sina barn till en helt ny dag :)
Man är lycklig förunnad, livet och kärleken till mina barn och min man är den största gåvan som jag får varje dag.

Julen närmar sig med stormsteg och snart ska det julpyntas, jag längtar lika mkt efter det varje år som jag längtar att ta bort allt dagarna före nyår ;)
Tiden går så fort, mkt snabbare än vad jag vill.
I år blir det lite roligare att julpynta då jag för en gångs skull har ordning och reda på våra julsaker, visserligen bör det fyllas på lite där också.
Det märks såväl att vi bor mkt större nu.
Men det är härligt o så härligt!!

I dag ska jag lämna flickorna på skolan och hjälpa Kevin med läxa så han inte kommer efter. Fortsätta att packa upp kartonger och göra lite om mubleringar i skåparna, nu då man bott ett tag upptäcker man vart man vill att sakerna ska vara, vart de passar bäst in liksom.

Nu håller jag en tumme att vi andra klarar oss från halsflussen så att man kan börja vänta besök igen eller kunna hitta på något.
Jag och Liam skulle ju bada i veckan :(

Nåja, ha en bra tisdag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0