Tandorikyckling!

I dag blir det att testa ett nytt recept som jag fått av Linda, tandorikyckling m. sallad och bröd! I dag ska jag baka saffransvanilj bullar ;) och havreflarn med smörkräm. Mycket mumms! Tandvärken har gett med sig för stunden och det känns underbart, men för hur länge??
Jag kommer att tvingas gå till tandläkaren :(

Nu väntar jag på två stycken som ska komma och handla barnkläder. Känns bra att fina villervalla kläder kommer till användning ist för att ligga i en garderob där ingen kan njuta av dem ;) Men det känns ändå lite vemodigt då man upptäcker att korren växer så det knakar.

Snart är det dags för lunch och det blir rester, sillsallad och skinka!

Ha en bra tisdag därute och håll tummarna för lite snö!!

(Jag kommer att lägga ut receptet på tandorikycklingen senare)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0