Sakta men säkert!

Sakta men säkert börjar även detta ta form och bli ett hem, dock stör jag mig fasligt mkt på de äckliga möblerna här utanför som ska tas bort inom kort. De som bodde här förr ska tydligen göra det men det händer inte mkt.
Jens håller på att skruva upp taklampor i hallen och jag sitter och har fasligt ont i foten, just nu är det inte värst eftersom att den är mest avdomnad och väldigt, väldigt varm!

Jag öppnade en garderob och skulle lyfta ned den översta kartongen på traven och till min otur var det en "garagekartong" som hade en mkt elak lång borrstav i sig. En sådan borr som man borrar genom betongväggar med, den anföll min fot med väldig kraft och väldig aggresivitet. Den for som ett spjut rakt ned i foten och träffade en sena precis vid tårna. Senan gick inte av, men det känns och jag kan förstå att det måste finnas en hel del närver däromkring! Jag förstår även att senan e skadad och behöver läkas ihop, det bultar mer och mer och jag vill inte tänka på hur ont det kommer att göra i morgon.

Nu ska jag halta mig iväg till köket och torka av två lampor och efter det ska jag snöra mig i säng!!!!

Ps, foten är rengjord omlagd och lindad :))



Kommentarer
Elin

Oturskorp :( Inte har du tid att bli skadad mitt i flytten! Va frustrerande!

2011-11-04 @ 13:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0