Onsdag

Lillen har fått över 39 grader i feber. Jag har varit i kontakt med vc med tanke på att han nyss hade halsfluss och slutade behandlas med penicillin för sex dygn sedan. Jag ska kolla hans allmäntillstånd under dagen och höra av mig om han är mkt medtagen, de trodde ändå att det var för tidigt att få något på provstickan.

Liam blir sjuk lätt, hans förkylningvirus kan hålla på i flera veckor och detta har med hans "astma" att göra, hans imunförsvar hinner aldrig byggas upp ordentligt innan det är dags för nästa virus.
Det är därför han verkar sjuk en gång och jämt.

Jag själv tror inte att det behöver vara en halsfluss, det kan likväl vara Jens som smittat honom med sitt virus.
Man får vänta och se, nu vilar han då!

Jag ska göra mig klar för dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0