Morrn, morrn!!!

Det var mig nu en kall morgon att vakna till! Svullna bihålor och stickig hals samt en grym tandvärk i en av mina kindtänder är vad som kännetecknar min morgon. Till frukost har jag tryckt en daimkaka av högsta kvalité, jo jag lyckades verkligen =) Jens är helt slut, ligger just nu och snarkar i soffan! Liam vaknade och var dålig i natt och fick inhalera och Kevin visar sig vara förkyld igen. Det är mycket nya baciller då man byter skola, helst då det går ALLT! Men det går nog över tids nog :)Någon förkylning hit och dit är nog bara bra att ha ngn gång, för att bygga upp imunförsvaret ;) Nu ska jag gå på vantjackt, dessa jäkla vantar :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0