Måndag!!

Jag kommer att ta upp detta med bloggandet så fort vi har landat ordentligt!!
I dag har vi hängt upp en massa hyllor, belysning osv! Jag har under tiden Liam vilat sorterat förrådskartonger och burit ut till förråden :( det är inte skoj, men det känns bra att bara trycka in skit då man vet vad det är ;) sen tar det så mkt mindre plats också.
Desvärre är det sådan skit man tror sig kan komma att behöva men som man aldrig mer använder.

Jag har även varit till vårdcentralen och fått bekräftelse på mina misstankar, båda pojkarna har halsfluss. Liam var alldeles tjock i halsen.
Så nu har vi sjukstuga IGEN.
Som tur är finns det medicin för sådana bakterier så man snabbt blir av med det, tyvärr borde det finnas för så mkt annat också.
Hämtat flickorna på skolan och tvättat.

I helgen ska gubbs på after work, så håller sig jag själv och mina flickor friska blir det after work även här hemma
Med Linda o Linda:)
Bara hålla tummarna.

Nä nu börjar det likna nått omän otroligt mkt mer ska göras, men man börjar iaf veta vart sakerna hör hemma :) Hur trivs vi då? Underbart att vara tillbaka i Öjebyn!
Underbart med all yta ;)
Underbart med alla fina grannar, vänner och bekanta!
Underbart med avstånden
............
ja jag kan fortsätta hur länge somhelst men ids inte, nu ska jag o Jens mysa ett tag i soffan sen blir det en bok!!

Sov Gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0