Måndag!

Så hälsar vi på en helt ny vecka, en vecka närmre jul och lov :)
I morse tände jag och barnen ljus och vår fina julgran. Vi kokade mjölkchoklad och doppade polarmackisar med ost på! Alla var på extremt bra humör och morgonen genomsyrades av ett riktigt lugn.
Lillen sov fortfarande då de for till skolan så jag kröp ned i soffan och slötittade på nyheterna, hann tom. slummra in ett par minuter ;)
Anade nyss några snöflingor men det avtog alltför snabbt, jag vill ha snö nu.....

Nu då lunchen är intagen blir det att plocka ihop i ungarnas rum och dammsuga samt snöra i gång en tvätt. I kväll ska jag baka har jag bestämt Måste ju baka till Jens som fyller år ;) Jag antar att han ska ha bla. en daimkaka:)) verkade vara poppis sist jag gjorde en sådan! Saffransvaniljbullar ska jag nog också hinna med! Jag fick ett recept på saffransrutor av Linda som jag vill testa, ja vi får väl se vad som hinns idag! Jag har ju en hel vecka på mig ;)

Nu ska jag gå och göra lite nytta, snart ska ju barnen hämtas!


Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

Måste också baka en MASSA till :/ helst ikväll..suck pust o stön....

2011-11-28 @ 12:19:43
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0