Locobase®

Jag har nu en ny buzzningskampanj och det gäller specialkrämen Locobase.
Som buzzador får jag vara med att prova nya produkter, visa dem för mina vänner, sammla åsikter och samt bilda min egen om själva produkten. Man ska vara ärlig i sin kampanj så att "varan" kan utvecklas till det bästa med tanke på åsikterna som kommer från buzzningstillfället! Att låta så många som möjligt ta del av de produkter du får testa är av stor vikt då det är mångas åsikter man är ute efter.
Det är både kul, socialt och gratis!

Anmäl dig som buzzador eller läs mer på
www.buzzador.com

LOCOBASE®

Fakta

Locobase är en snabbverkande hudkräm som går ned på djupet. Den verkar direkt vid applicering.
Locobase innehåller samma fetter som din egen hud, krämen har hudidentiska fettbarriärer som tränger ner i huden och frigörs när det behövs. Krämer verkar vid applicering upp till 24h

Fettinnehåll 63%, däribland de speciella barriärfetterna ceramider, kolestrol och fria fettsyror.
Krämen innehåller varken parfym, parabener eller färgämnen och rekommenderas av Astma- och Allergiförbundet.

Du kan använda krämen på torra ställen, utsatta ställen, mot kyla, som läppbalsam, förhårdnader mm
Krämen är dryg och räcker långt, en liten klick på kvällen rekommenderas för längsta verkningstid.
Både barn och vuxna kan använda krämen även de med känslig hud eller eksem.

Pris, inköpsställe & förvaring.

Locobase® REPAIR finns i tuber á 30g och 100g och säljs bara på apoteken. Cirkapris: 30g 49 kr respektive 100g 139 kr. Förvaras i rumstemperatur.


Jag själv har redan hunnit prova produkten ett par dagar och är helt nöjd. Mina händer har varit utsatta med mkt rengöringsmedel och vatten på sista tiden så mina händer var så torra och frasiga att det bildas små sprickor i huden, dessa försvann efter tre dagars användning av krämen. Min sons torra utslag runt munnen är borta och numer smörjer jag honom varje gång vi går ut.
Min dotters läppar är återigen mjuka och lena, hon bär med sig en minitub på skolan.
Min andra dotter har varit förkyld och fått sår under näsan som detta också reparerades av krämen Locobase.
Jag är helnöjd och det kommer alltid finnas en sådan tub hemma hos oss!
/ Linnea.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0