Julpyntning!

Nästan en helt vanlig onsdag förutom att vi alla är hemma. Flickorna är hemma för att de är förkylda och allmänt hängiga.
Något tjuriga också :/
Tycker att Kevin verkar mycket bättre redan, Liam är svårare att bedömma då han har sin astma och då den förvärras massor vid förkylning, men han orkar hålla igång iaf och det är ju ett bra tecken.
Så det går väl åt rätt håll.

I helgen ska vi på gammeldags marknad här i öjebyn, kommer kännas konstigt utan snö.
Ett år vi var där, jag tror det var sita året vi bodde i Öjebyn innan vi flyttade.
Då var det massvis med snö och det snöade lapphandskar, en massa eldar och lyktor lös upp novembermörkret.
Vi åkte hästvagn genom den mysisiga kyrkbyn, det lös i de små kyrkstugefönstren och det var som att resa tillbaka i tiden:)

Förra året då vi for dit var det så kallt och vi frös så det blev ingen längre stund vi tillbringade där tyvärr, i år är det ju fortfarande som höst.
Tänk om min önskan kunde slå in, att i helgen kommer snön!

Ljuset och renheten som den för med sig är otrolig för att inte tala om värmen man känner då man sitter inne med värmeljus och tittar ut på flingorna som dalar ner.....
MYYYS!!

Oj vad jag vill julpynta!!
När ska ni börja med det??


Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

jag kommer inte kunna hålla mig länge till tror jag med julpyntandet....kliar så oerhört i fingrarna..men som sagt, VARS FAN ÄR SNÖN?????????????????????



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0