Vissa dagar...........

I dag har jag beflitat mig! Applådera och hylla min förmåga att sy ihop dagarna fastän ödet strävar mot de motsatta. Ja, idag har jag gjort det bra;) då allt inte helt gått enligt planerna. Tårtan är gjord, allt framställt och förberett och maten i ugnen. Önskar att jag skulle ha haft mer tid med Plippo men samtidigt går det ingen nöd på henne som varit borta halva dagen med farmor på stan, sedan har hon och Milla lekt och läst ur Filippas nya bok. Nu sitter de och softar i soffan, ivriga i väntan på nära o kära och i Filippas fall även mera presenter =)

Snart kommer Jens och hans pappa hem och då ska vi hugga i den beställda leverkakan, dra vad jag längtar. Jag är otroligt sugen.

Liam har fortfarande hög feber och är inne på femte vilan idag. Skönt att han tror sig sova nu för det kommer han inte att göra då vi får främmande.

Nåja.....bara fortsätta

Ps, Filippa är än så länge nöjd och otroligt glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0