Vi bara pysslar på här hemma...och myser!

Alltså jag måste bara skriva hur nöjd jag är med min nya dator, den går snörovasst och är på alla sätt och vis helt TOPPEN!!

Nu har jag gjort slag i saken och satt kameran på laddning, nu är jag less mobilkort på min blogg det är säkert ni med :)
Sist kameran var laddad var kring jul om jag inte minns helt galet. Vi har en superbra och fin kamera och ändå använder man sig av mobilen. Ganska sjukt=O

Jag har nyss bokat in lite tider samt beställt smörgåstårtbottnar till på fredag då de ska färdigställas, jag har funderat om och igen vilka röror man ska göra och vilka som passar i hop på bästa sätt och tror mig ha hittat en "god" lösning.

Liam står just nu och sjunger under bordet, ganska sött!


Kommentarer
Anki

det är kul att exprimentera med röror...den ja gjorde sist vart super och alla åt från den så det var då positivt iaf=)



Kul att pyssla på med sånt..omän det tar på kroppen=)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0