Lördag 7 maj!!

Smörgåstårtorna!!



Me on the big day!



Lite fotboll som gav en förskräcklig träningsvärk!!



(Här är du ju bara för cool Linda=)



osv osv...................skulle ha sett mig gå nedför en trappa dagen efter.

Jag hade varit så duktig (trodde jag) och köpt ett big pack (34 st) tårtljus som visar sig sedan innehålla "bara" 19st ljushållare, så det fick bli 19 ljus på tårtan som alla barnen fick göra:) Lite hjälp med innehållet fick dem men resten fixade dom själva. När de kom ut med tårtan inledde dem med "ja må hon leva" på bron:)

Sedan skulle jag blåsa och det gick bra men jag tvivlar på att det gills då det bara var nitton ljus!



Linda och Peder stannade hela kvällen med oss och då blev det krav på att Jens tog fram gitarren.



(detta var tiden ungarna gått in och de yngsta sov medan de äldre mös vid film och gott, dessa kort var innan)



Linda i hennes nya fina klänning!



Lite annat.............



Detta var lite av presenterna som jag fick under dagen. Jag fick även presentkort på H&M och hårstudion samt datorn och musen (förskott:)

Det var en utomordentligt trevlig dag med mkt skratt och värme.

Ett stort tack till alla som var här och uppvaktade mig på min stora dag och gjorde den minnesvärd :) Tack så mkt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0