Onsdag Morgon.

Jag vill bara klargöra att igår em slutade jag och Jens att röka. Vi var även och sprang  5km men jag gick faktiskt i de flesta uppförsbackarna ;)Detta med rökningen är något vi provat förr och aldrig lyckats med, jag vet inte om vi lyckas nu heller men jag hoppas verkligen att vi gör det. Till hjälp lånar jag en och annan snus av gubben annars skulle jag inte klara av att vara människa, tyvärr. Jag har rökt mer än hälften av mitt liv och känner att det är tillräckligt! Jag hoppas verkligen att vi ska klara detta!

Än så länge är det bara vanan att gå ut en minut jag saknar, som en paus då och då. Jens kom med förslaget att varje gång vi av vana går mot ytterdörren för att gå ut och röka ska vi spola upp ett glas kallt vatten och gå ut och dricka det på bron. Det lät som en bra idé tycker jag.

I dag då bara jag och Liam är hemma ska vi gå ut på en prommis runt Liden och njuta av alla härliga dofter och intryck denna årstid erbjuder. Samtidigt som det blir en hel del tvättning av kläder.



Jag hoppas att jag och Liamgubben för snöra på oss våra solbrills i dag, tyvärr verkar det rätt grått ute.

Ha en underbar dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0