Nu är det så här!

Detta med den vanliga kameran (för de som bryr sig) visar sig ha fullt minneskort. Ni alla vet nu att det tog mig ett halvår för att ladda denna hur lång tid tror ni att det kommer att ta för att tömma minneskortet???? Ni får nog leva med mobilbilder ett tag till ;)

I dag har jag varit sjukt trött och bara hoppats på ett mirakel hela dagen, ngt som skulle få mig att piggna till.
Miraklet kom i eftermiddag med en jättefin inbjudan till bröllop. Det gjorde min dag.
Fast man är trött,sliten och seg kan en rolig tillställning att se fram emot få en att känna sig mkt gladare och energisk :) Den tackar vi för!

Annars har dagen varit bra, snälla barn, lydig man osv osv.

Nu är det äntligen tyst och lugnt i Björklunds hem så nu blir det lite täcke o kudde skulle jag tro, så jag önskar er en trevlig kväll och en god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0