Nemen så bra det gick!!

Allt gick hur bra somhelst på arbets och Liam skötte sig exemplariskt! Precis som jag trodde blev jag inspirerad och motiverad att sätta i gång med detsamma. I kväll då barnen lagt sig och karln i huset är på poker ska jag sätta mig ned och kolla ut nått snyggt cv och sedan skriva så fingrarna blöder, jag fick en hel del bra tips på var jag kunde söka, ställen som jag verkligen vill jobba på! Så det här ska nog gå vägen, eller det gör det ju bara på ett eller annat sätt ;)

Som sagt, gubben ska på poker ikväll och jag är själv med ungarna vilket känns myyys!! Det är underbart att tillbringa egentid med dem då det är lugn och ro och inte morgon el. middagsruch, ingen läxläsning utan bara mys.
Mina tankar var att vi skulle gå en prommis i skogen och göra upp eld men jag vette sjutton om jag orkar det idag då jag är helt slut.
Kanske vi gör ngt annat ist.

Jag måste iaf förbi sigvards och hämta ut mitt buzzador paket, fattar inte varför det inte kom till bron som det alltid annars gör.
Sen och skjutsa maken in till stan, hem får han ta sig själv=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0