Lite uppdatering dårå!

Sitter på msn med en vännina som saknar åtkomst på facebook för tillfället och vi talar om hur sjukt omedvetet beroende man är av det. Jag sa också att det är inte längre "vad gjorde jag före barnen" det är "vad gjorde jag före facebook" hahaha, nja kanske inte riktigt men allt bra nära.

I dag har jag städat,tvättat och donat. Tvätten gick fort att vika eftersom att jag fick hjälp. Tyvärr är det SÄMST kvalla på korten.



Som ni förstår blev det massa bus mellan de vikta plaggen.


Detta blev Filippas lunch..............



Detta min..................




I kväll har Filippa haft teater för oss, hon klädde ut sig till häxa och ville klä ut Liam med.



Hahahahaha! Ja, vad ska man säga? :)

Våran dag har vart toppen fast vi städat och tvättat hela dagen men nu så är resten av veckan räddad.

I dag är det förövrigt bara fem dagar kvar till jag fyller trettio.

Ooooops!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0