Laddar

(Sitter och laddar inför kommande springrunda, så skönt!! Kan inte låta bli att fundera varför det alltid förr känts så motigt det är ju faktiskt bara helt underbart.)

Vad har hänt under dagen idag?

Morgonen började kl 06.00 att jag väckte min make som först 20 minuter senare steg upp. Jag drack mitt kaffe och kollade nätet lite. Väckte barnen klockan sju och skickade sedan i väg dem på skolan. Jag tränade lite armar, ben och mage för att sedan sätta mig och skriva och skicka i väg lite cvn samt en redogörelse om sökt arbete till handläggaren på arbetsförmedlingen. Lunch och hopprepsträning, fy fanken vad effektivt det var. Började med middagen, samlade familjen och åt. Liam höll skitkalas och hela huset var nedkletat i bajs...nåja men minst hela toan och halva mamman.
Såklart har jag även umgåtts med Liam och Filippa som varit hemma idag. Hängt lite tvätt och plockat i flickornas rum....vi har bara varit hemma och det har varit en väldigt lugn dag.

Nu väntar jag som sagt på att få fara ut och springa och efter det blir det dusch och film.

Ja, detta måste vara det mest ointressanta inlägg på länge.
Go kväll på er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0