JOGOLINO!




JOGOLINO!!

Jag har haft den turen att bli uttagen i buzzadors kampanj på Jogolino persika/banan.

Liam 1 år och hans syskon 10, 6, 7år har även de provat denna och alla älskar den.

Detta perfekta mellanmål är en sammansättning av mosad frukt och yoghurt med massor av nyttigheter.
I varje bägare finns 15% av RDI av mangnesium och zink samt av kalcium som bygger upp skelettet.

Den fungerar för stora som små och innehåller inget tillsatt socker.
Bägarna är lätta att ta med på de vardagliga utflykterna och kan förvaras i rumstemperatur.

MIN ÅSIKT

Jag gillar dessa skarpt, de är goda i smaken, lätta att ta med och tar inte stor plats och framförallt är de omtyckta av barnen.
Att de även är nyttiga är ju även ett stort plus;)

Enda lilla minus jag har att anmärka på är att jag efterlyser den laktosfria varianten.
Annars är den helt toppen!!

VAD ÄR EN BUZZADOR?

En buzzador provar nya produkter och introducerar dem för vänner och bekanta, man får en chans att tycka till och säga sitt.
Att vara buzzador är helt kostnadsfritt och du tackar bara ja till de kampajer du själv vill och tycker verkar intressanta.
Om du vill veta mer går du bara in på www.buzzador.se och läser.

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0