Godmorgon

Nu har man fått ta igen lite sömn och jag känner mig faktiskt rätt utvilad. Sista dagarna har man vandrat någonstans mellan sömn och vakenhet.Men visst måste jag erkänna att jag hede sovit ännu bättre om vi inte haft sovfrämmande av två små flickor ( Milla & Filippa:)
Jag var nyss in och kände på Liam och han kändes inte febrig och andas fint, rosslar ingenting så jag antar att det han fick inhalera igår på sjukhuset gjorde susen.

Vad varmt det är idag, värsta bikini o paraplydrinks väder!!! Känns som att man behöver lite sol och värme efter helgen som gått.



Kommentarer
Anki

Så underbart att han fått sova bättre inatt...Och du med för den delen...här kan ja inte säga att jag fått göra detsamma....Har oxå haft besök av en som kom och kröp upp mellan oss under natten...Sparkandes ;) han hade drömt nått...

2011-05-30 @ 10:05:50
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0