Godmorgon.

Redan onsdag, hur kommer det sig att tiden går så fort just nu? Jag som måste baka och inte ens har börjat:/ Nåja man måste prioritera det viktigaste först. I går gick vårt bustroll tre hela steg och han blev själv så paff att han nästan ville börja grina av ren förskräckelse. Då han tagit sina tre steg stod han kvar på golvet länge och såg undrarnde ut.
Jag behöver nog inte oroa mig för att han aldrig ska lära sig gå heller, två veckor till springer vi nog i kapp.

Var nyss ut och till min upptäckt har jag nog lyckats dräpa mina påskliljor, t.o.m. påskliljor.
Att jag är sämst då det kommer till blommor har jag vetat länge men påskliljor?

Ett ypperligt bevis för detta är då min femåriga dotter (igår) frågar, mamma får jag klippa av den här blomman innan du dödar den ännu mer? I hopp om att blomman skulle piggna till sa jag nej. Åååå du kan ju INGENTING om blommor mamma! Och det mina kära läsare är SANNING. Jag gör faktiskt allt i min makt att de ska blomma och vara fina men de vill inte. För ett par år sedan kunde jag inte ens hålla liv i gröna växter som kräver ca noll skötsel.

Nu kan det ju hända att påskliljorna bara är lite köldbitna men blomman som min dotter ville snabba sig att ta bort innan den for mer illa, den bor inne den.

Nu har jag fått mina muggar kaffe och klockan är strax över sju detta innebär väckning och uppstigning för mina ♥
till följd av frukost och övriga morgonbestyr, så nu måste jag avrunda men ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0