Fredag den trettonde ;)

I dag står arbets på schemat igen och det känns bra. Jag tycker (som jag inte gjorde förr) att man får en energikick, extra motivation att söka jobb efter träffarna där. Det blir lite av en utmaning att hitta jobbet "själv" förstår ni hur jag menar?
Av alla de gånger jag har varit inskriven på arbets har jag alltid hittat något eget och aldrig något av vad de föreslagit och det är just det jag menar med att hitta ngt "eget"

Lillfis följer med även denna gång, inte för att vänja honom vid det stället (han ska ju bli rymdforskare=) utan för att jag fortfarande är mammaledig. F- kasssans regler säger att man ska söka arbete medan man är mammaledig så då tycker jag att man tar med sina barn dit. Eller hur?

Nu är det faktiskt så att jag också har världens snällaste Liam, men jag tror att jag idag tar med mig mutor i form av ngt mariekex. Några kaksmulor är vi villiga att lämna efter oss så länge jag får ut det mesta av mötet där.


Nu ska jag väcka de små, tyvärr han jag bara dricka en och en halv mugg kaffe denna morgon. Ajaj, hur ska det gå?


Kommentarer
Anki

Så bra att du är nöjd =)

Fick också en fräsh känsla och man känner sig piggare tyvärr fick jag en sån klåda av den i ansiktet...Jag har känslig hy, men den ska få nån chans till...

2011-05-13 @ 10:59:31
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0