Född på löningsdagen!!

Ne ni, kort blev det inga från Liams födelsedag då jag råkade stoppa in batteriet fel i kameran så att det gick sönder. NEJ!! Det gick inte trögt att sätta i, det föll liksom bara i. Det var när jag skulle ut med det igen som lödningarna gick sönder.
Nu behöver vi alltså ett nytt batteri.

MEN, jag har fotat hans presenter med telefonen och skulle lägga ut dem igår kväll men då var kabeln borta, men jag ska söka för brinnande livet idag.

I dag fyller våran sockerprinsessa 6 år, GRATTIS våran söta flicka ;) ♥
Hon har öppnat presenter och duschat nu väntar hon på att vi ska göra tårta men mest längtar hon till farmor och deras stadsrunda.

Jag gillar verkligen inte att skriva om sjukdomar men jag ville ändå nämna att Liam fått hög feber och inte mår så bra, vill ni kan ni hålla en tumme att han repar sig snabbt.

Nu ska jag göra frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0