Filippa ♥



I går frågade denna dam mig hur många dagar det var kvar innan hon fyllde år och jag svarade med, inte i morgon men nästa dag. Hon jublade och skrek av glädje, satt och väntade hem Milla för att kunna springa ut på uppfarten och skrika ut den glädjande nyheten till sin syster.

I gårkväll låg de och talades vid och Filippa rabblade upp allt hon önskade sig till milla (det var inte lite) och sa sedan, undra vad jag ska få av dig Milla? Du vet väl att jag älskar dina sångtexter (som Milla skrivit själv;) ♥

I morgon är det alltså dags för våran lilla flickbebis att bli 6 år. Kan ni fatta, sex år!
Mammas hjärtegryn♥

Vi älskar dig lilla hjärtat! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0