Allt bra lustigt det här..........

Nog är det rätt bra konstigt att så fort jag offentligör att jag lider av en mindre bloggtorka så försvinner den i ett nafs och jag har tydligen hur mkt somhelst att blogga om, även trista och vardagliga saker.
Att min blogg ofta innehåller en punktlista på saker jag gjort under dagen eller saker jag ska göra under dagen (oftast det senaste) är för mig (vid eftertanke) ett sätt att ordna upp saker i hjärnan, få ordning på kaoset. Alltså kan man säga att min blogg är min hjärna...eller nä, det där kom inte ut bra. Man kan säga att min blogg är min plats för att reda ut och sätta ord och ordning på min dag. Jag skriver faktiskt inte att jag ska tvätta, baka, städa eller skita för att jag tror att ni intresserar er, det är bara för att organisera alla måsten.

Nåja, nu kommer jag att snöra in en bild på Milla som jag tycker blev så bra, i kväll ska jag uppdatera Liams 1-års dag men jag måste ladda kameran först (typiskt jag)

Mitt stora flickebarn ♥ Milla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0