Wiiiiiii.......=)

I dag känner jag mig väldigt nöjd med mig själv, jag har lyckats gå ned totalt fem kg och det är en stor prestation av en som jag ;) Jag väger i dagsläge tre kg mindre än då jag blev gravid med Liam. Jag är sååå nöjd!! Detta motiverar mig att nå mitt mål.

Jag vet att det finns mkt annat här i livet att glädjas åt än några tappade kilon, helst efter den senaste tidens händelser så verkar det banalt att ta upp detta med vikten, men det är kanske inte just kilona isig som glädjer mig utan känslan att klara detta och vara rätt nära på att uppfylla ett litet mål i mitt liv.

Nu ska jag packa matsäck till mina ungskruttar, trevlig helg på er alla!



Kommentarer
Emmeli

Vad kul för dig att du gått ner i vikt.:)



Jag menar på att om jag sätter lösen på min blogg så kommer dom som kommenterar att be om lösen.Dom som aldrig kommenterar kommer inte heller att be om något lösen.:)Så egentligen spelar det ju som ingen roll.

Igår hade jag 120 unika besökare.Och jag kanske vet vilka 15 av dessa är.

Och eftersom jag inte vet vilka typ 100 av dom som läser är,så vill jag inte skriva sådär jättepersonligt.

Ja,du fattar.:)

2011-03-18 @ 08:14:53
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Emmeli

Eftersom jag själv tävlat i slalom i nästan 10 år så vet jag att det är jävligt dyrt.:)



Men det är det jag vill ha sagt.Att för mig är det inte att skämma bort sina barn.Men tydligen tycker väldigt många att det är fel att köpa sånna saker till barn.

Och det är det jag inte kan förstå.

Vi köper skotrar och 4-hjulingar.Och vissa far till Tahiland.Det är för mig samma sak.

Eller som du säger.Ni köper slalomskidor och vi köper en skoter.



Och jag köper inte allt mina barn pekar på.Jag väljer vad vi ska lägga pengarna på.:)Om Lucas fick bestämma så skulle väl vi ha köpt halva barnens hus.Och det har vi ju inte gjort.:)

2011-03-18 @ 12:59:29
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0