Vattenlek Och Trött Mamma

Många läsare sedan igår kväll har fått mig att inse vad folk vill läsa.......men den enda separation ni får läsa i min blogg är mellan mig och min fd dator!


I dag har jag och Liam varit på badhuset, han dök flera gånger och det gick hur bra somhelst. Han var livligare än vanligt i badet och vi var i länge, vi fick även sällskap av Anki och lille Elias som vi fikade med efteråt. Det var hur trevligt och mysigt somhelst.

Men trött son och trött mamma.

I dag blir det en enkel middag och städning då Jens kommer hem, jag har slagit upp fingret ett otaligt gånger idag så jag behöver hjälp. Måste vara mer försiktig tror jag, frågan är bara hur man är det.




Bilden är lånad från Google.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0