Lite bilder efter happis.....

Liams påbörjad rum............





Liams rum är långt ifrån klart =)) Vi har bara börjat, det återstår allt från lister, kabeldragning till mer hyllplan och boxrar. Jag har ett tänk då jag inreder Liams rum och det är "gyllene knorren" det ska vara mycket, varmt och färgsprakande och allt pga det lilla utrymmet =) I kartongboxrarna från ikea förvarar vi nappar och rena snibbar! Galgarna på stången är menade för lillens "snygga" kläder =) Lampan "kryp" ger ett fint sken och
efter sig kommer andra kryp och en krabba=) (fler förväntas komma) Kan ge er ett bra tips för bitsugna bebbe-barn (badleksaker med lufthål i magen och skruvar) Tryck fast dem på väggen (sött) barnet kan enkelt plocka bort dem och du trycka fast dem. Tänk bara på placeringen av dem!


Toaletten!




Lite ljus, en glashylla, vit matta och vitt duschdraperi samt lite grönt kan göra mycket!


Köket!



Jag köpte ett LITET diskställ som kan hängas upp eftersom att jag vill ha mer bänkyta och för att jag inte behöver ett stort diskställ....så smart att ta tanken till verklighet....=)




Sen fixade jag lite av det gammla diskstället....me in a cocconout;)




Vi köpte även dessa att placera ut vart de passar............



Jag har aldrig hittat en lösning på våra hallproblem men nu har jag hittat en för vantar,mössor, tjocksockor, sjalar mm.....nått som håller, nått som barnen når och framförallt nått man kan kasta allt I!!!!! =)...utan att sortera;)





Dis is de tivirom after ajkia.....








Sen höll jag på att glömma hyllan vi bytte ut till Kevin från vit till denna, samma hylla men annan färg. Samma hyllor som Liam ska få=) det blev som sagt litet till allt =

Nu avslutar jag med ett GodNatt!!!!



Kommentarer
Anki

Varför kan du inte äta ? jag kan ju inte äta med mandelmassa så ja sätter vaniljkräm i mina..därför tänkte ja att ja gör nå kräm bullar oxå ist..



Vad fint rum lillsnubben får...liknande grejer som ja har inhandlat till elias rum, samt saker ja haft från robin med...

Ja vet preis hur ja ska göra lillens rum nu=)

Hittat skit snygga färger så ja kommer måla i hans rum =) på väggarna...ojoj längtar tills ja får börja ;)



Så kul med inredning...

Ljus lyktorna du har på toa har ja med =) dom e riktigt mysiga...dock börjar mina göra sitt så det blir att inhandla nya nästa gång...



kram banan...!!!

2011-03-07 @ 23:46:57
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Jennie och Norah

OJ så snyggt ni har det!! =)



Javisst borde fler säga att dom är bra föräldrar.Jag vet att jag är det trots att man ibland har det där dåliga samvetet på axeln beroende på olika situationer.tack och lov är det sällan!Men de flesta är toppenföräldrar,med eller utan trotsiga barn.Sen finns det såklart olika faktorer man inte kan rå på,t.ex trots.Men man är en lika trygg och kärleksfull förälder för det.



Ha en bra dag bruden! =)

2011-03-10 @ 11:38:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Malla

hej hopp jag kikar in, de där fyrkantiga hyllorna/kuberna som är utmed spjälsängen, vart har du hittat dom om jag får fråga? :)

2011-03-10 @ 14:03:44
URL: http://www.monstermalla.se
Anonym

Åååå har du köpt dom där "korgarna" för mössor och vantar också på Ikea?

Vad heter dom isåfall?

Har länge letat efter något bra att ha i hallen för just mössor & vantar men inte hittat nått, men dom där är ju perfekta =)

2011-03-11 @ 14:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0