Lite Bilder!!!

Efetrsom att jag är grymt duktig på att fotografera med min telefon från dagens olika händelser men tyvärr grymt dålig på att lägga ut dem så blir det en hel uppsjö med bilder som saknar betydelse i det aktuella inlägget.
Nu tänkte jag faktiskt ta och publicera dem ändå!

Varsågod.


Här är vi på badhuset och så här glad var man =) (ursäkta bildkvaliten)



Förra veckan hälsade vi på bästa Linda Engström och blev bjudna på det här, Liam också för hos Linda är det Linda som bestämmer.


Dessa vackra blommor fick jag av Filippa i fredags, för att jag brutit ett finger.

Här mina vänner har jag tillbringat större delen av dagen.




Här har jag tänkt tillbringa kvällen.



Här provar Liam sin första glass!


Alltså kortet som kommer nu är hysteriskt roligt. Liam har glass i munnen som i min dåliga telefonkamera förvandlar till två tokroliga framtänder och en hörntand i vampyrstuk =)




Hahahahahahahaaaaaaa! Upptäckte detta nyss =)

Då jag och Filippa Var på affärn valde hon en ny diskborste och nya disktrasor i pastell, helfärgade dessutom. Jag har faktiskt längtat efter disktrasor som inte lyser i neon. Passar inte hos oss.



Och trasorna som inte visar sig från sin pastelligaste sida....



Sen kom vi på att köpa nya lampor till spotsen under köksinredningen som ALLA hade gått.
Då blev det så här.



Så fint blev det då....herrejissanens va he blänk!!!! Man kan ju tro att jag är ett städfreak *suck*

Här är den omtalade hamstern Pluto.



Här är Milla i lördags då hon hade "halv åtta hos mig"


Nu har jag fått rensa i lite bilder och det var bra. Nu får ni ha en trevlig kväll så återkommer jag imorrn. Sov gott!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0