Tisdagskväll (sämst på rubriker)

I dag mötte vi en modig hamster som valt att rymma ut från sin trygga lyxsvit till ett hus med två musälskande katter ja sork också för de som tänkte....fel. Efter gråtande barn och en gastande pappa så hittade vi den stackarn sittandes bakom Kevins dator, precis vid fläkten som sprutar ut varmluft. Ja vad ska man säga till någon med en hjärna i storlek som ett halvt risgryn (tror jag)?Lär dig till nästa gång, skyll dig själv eller ska man vara helt ärlig och säga det blir ingen nästa gång för då har du blivit ett minimål för våra katter eller bara en annan liten kattleksak. Till skillnad från kattleksakernas pris på fem kronor så vill jag be den lilla jäkla hamstern vänligt men bestämt att stanna i sin lyxsvit. I kväll har vi varit på informationsmöte kring Filippas skolstart, våran lilla bebislina, tänk att hon redan är så stor. Det känns nyss som att vi var på Kevves och nu börjar stora killen fyran. Jaja, nu ska man inte bli nostalgisk här utan faktiskt ägna energin till att bli trött....jag ska gå och läsa "tröttbloggar" eller kanske tar jag och fäjsbokkar lite;) I morgon ska vi och bada i öjebyn, jag Liam o Filippa men det blir efter hennes första egna besök på skolan =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0