Tisdag

I natt har jag sovit som en klubbad säl, det har varit en underbar natt och jag kan inget annat se än att dagen idag kommer att bli betydligt bättre än gårdagen.

I söndags for vi till leos lekland, där vi hade superskoj  och där Liam ett flertag gånger försökte krypa på sina knän. Han har under en lång tid nöjt sig med att dra sig fram med en fart som egentligen räckte gott för mig. =) Vi anar även tänder för den lille då han börjat hålla på med sin lilla tunga igen, han ser ut som en ödla som fångar flugor, rätt gulligt =)

Vad ska vi hitta på idag? Nytta eller nöje det återstår att se, kanske hinner man med båda.
Ha en bra dag, det ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0