Söndag.........hallå där!

Jag kan bara tala om att familjen Björklund har haft/ har en fantastisk helg! Jag har t.o.m varit väldigt duktig att fotografera helgens händelser så ikväll kommer en uppdatering med bilder.

Nyss har jag städat och det var ju inte så kul men nu, nu känns det toppen. Lite tvätt i källaren som ska vikas och strykas sen är jag redo att möta den kommande veckan.
Nyss kom våran lilla Milla hem brun som en pepparkaka. Hon säger sig också ha haft en toppenhelg! =)

Snart ska vi forda iväg på paltmiddag, sååå gott och vilken avslutning på helgen. Då vi kommer hem sen ska vi tända ljus i det rena hemmet, krypa under en filt och se  solsidan samtidigt som jag ska trycka strutglass, cola och chips. Det gäller att passa på helgen är snart slut och då även onödiga kalorier. Sikken tråkmåns jag har blivit.

Jog hoppas ända in i benmärgen att den kommande veckan ska bli bättre än den föregående men det tror jag också att den blir.
I morgon ska jag beställa dagispapper, senare i veckan skriva in mig på arbets och sedan sätta igång på allvar.
Det känns både pisstrist och jobbigt samtidigt som det känns roligt och spännande. Nu ska jag plocka upp Liam som INTE vill sova=/ han har för mkt roligt att titta på inne i sitt rum att han inte tror sig *pust*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0