Sol, sol strålande sol!

Sol, morgon, dropp från taken hmmm...underbart! När ska jag tvinga mig för inskrivning på arbets, jag har tid på mig men vill göra det redan nu.....men av en konstig anledning är det så lätt att dra ut på. Nåja i veckan ska det iaf bli av, så det så!

Eftersom att Jens drog iväg med mina bilnycklar igår (som sedan visade sig vara hemma i min jackficka) så bokade jag av besöket på bvc. Ist ska vi vara där då vi lämnat av plippocalippo. Ska bli skoj att se vad fisen väger.
Nu har jag två saker på G som jag inte tänker berätta, jag tänker inte berätta det för ngn eftersom att det fortfarande är så osäkert och känns alldeles förtidigt för att säga. Jag avvaktar och blir det ngt av detta får ni veta det tids nog. NEJ jag är inte gravid om det finns ngn som nu skulle kunna tro det. Men vänta...varför inte gissa på! ;)

Ha en bra dag i den underbara solen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0