SLÖndag

I dag tycker jag verkligen synd om min man som ligger i sängen med en blöt handuk på huvudet. Självförvållat kan många tycka men det gör faktiskt inte jag. Jag tycker synd om honom som inte ska kunna ta sig några öl utan att få migrän som dessutom brukar hålla i sig hela dagen efter.
Jag verkligen lider med honom. Däremot stinker han som en vitlöksmarinerad skitkorv och i natt har jag dragit för täcket över han just för att han luktade illa hahaha, så han var väl mer eller mindre ångkokt på morgonen ;)

I går mös vi på som bara den, jag och Kevin låg och såg en film och klockan blev efter ett innan vi slog av =) det händer aldrig att han är vaken så länge men igår fick han det och han mös i stora drag.
I dag är jag fruktansvärt rastlös och vill genast hitta på något att göra, men vad?

Nåja nu ska jag ställa fram lite frulle och fundera vidare på lämplig sysselsättning en dag som denna, ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0