Så kom den igen..........

Jahapp, då var det kväll igen och ikväll lägger jag mig med tio guldstjärnor. Jag har varit så jäkla duktig!!!
Jag har städat ur skåpar i köket,tvättat, gjort köttsoppa, underhållt underbara Filippas fantasi, tagit hand om en liten och febrig bebbeskrutt med tandsprickning, läxläsning med barnen och jag ropade t.o.m ett glatt "hej" då min man kom hem från jobbet, ja han fick t.o.m en kram. Det ni ;) Trots att jag har en j**vla mensvärk och blöder som hmmm.......

Så med andra ord satt duschen fint, men nu är det dags att kojsa ned och slappna av............zzzzzz!!!



Kommentarer
Malla

tack för dit svar, har ju glömt svara tillbaka :P

kul med hemmagjorda saker, synd för mig som inte kan svänga förbi och köpaliknande på en affär :D

Får bygga egna till sommaren. Kanske

Sov gott!

2011-03-16 @ 22:38:21
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0