Och då var det kväll igen......

Jahapp då har man fått se hur en katt reagerar på en hamster i en plastboll, som förväntat ungefär. Först lite rädd för bollen som rullade i ilfart runt golvet fram till de såg vad det var i bollen. De fick gå ut. I dag har vi varit och storhandlat och fa...just ja, hmm vad det kostar. Jag var tvungen tänka hela vägen ut från affärn att det är ju mat, nyttiga saker, saker som man behöver. Som en slags mantra var jag tvungen att intala mig det för att inte springa tillbaka och spänna tag i kassören och fråga hur mycket pengar han egentligen lurat oss på??? Nä det skulle jag inte ha gjort, men jag sa med min "tuffaste" röst, ta kvittot Jens! Iaf så tuff man kan vara som trött mamma med trötta barn och hungrig make i släptåg. Eller det är väl då man KAN vara som tuffast. Jag tvingade nämligen min man med för storhandling efter jobbet. Om jag ska bli bra i fingret måste jag tänka mig för litegrann, jag vet inte hur många gånger per dag jag slår i det...huuuuva så ont det tar. Jag hoppas att jag trots den sena middagen inte får kicken som hans hustru;)Halv sju satte vi oss för att äta, vilken tur att barnen fick sig ett rejält mellis. Lillfis snorar och är som en grön slemmig mask som har börjat skallas, bakåt. Inte kul med blå hakor och fläskläppar. Något som snart kännetecknar familjen björklund. Nåja det går väl över, skallandet alltså! Nu har jag köpt mina fina, sockrade gelehallon. Nu ska de upp i den finaste godisskålen och sen ska jag trycka dem hejvilt. Mumms!


Kommentarer
Anki

tur jag KAN ditt IP nummer nu mera :P Då du börjat vara annonym av dig så ofta nu mera ;) Joo det är rätt knepigt o sy i det där materiallet, men skammen den som ger sig...he blir kanon, och det blev bättre nu än det som var...dom som hade gjort det före visste nog inte igentligen vad dom pysslade med....Kommer bli kanon det här..förrutom att SYMASKINS jäveln krubba ikväll=( ska ringa till återförsäljaren imorrn o höra, om inte måste den in på fix...eller återställning...bajjs..alltid ska de va nå..

2011-03-28 @ 23:13:00
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0