Nu går det undan.................

Städskrubben, köksskåpar/lådor, garderober, socklådor, ugn, fläkt, kyl, frys, skafferi, avlopp, toalett mm mm har fått sig en rejäl rensning och rengöring under dagen nu återstår bara Kevins garderob samt två "pappersskåp" i köket sen är det klart här uppe! Då ska jag börja nere =)

Sen är det klart för fönsterputsningen men det ska jag försöka dra ut på ett tag till....det har man lärt sig att man har igen senare men det är inte roliga fönster vi har nu vill jag lova!

Jaja, jag ville bara berätta hur jäkla duktig jag är ;)

Hahahahaa, det e ju helt sjukt vad det blåser, jag väntar bara på att en björk ska komma att besöka oss i köket snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0