Nicke Borg

Undrar vem det är fel på? Uppenbarligen jag, som tycker att Nicke borgs låt sopade mattan helt dammfri från de andra bidragen.

Att min sjuåriga dotter nästan grät av glädje då Eric saade vann gjorde mig väldigt glad för hennes skull men är det verkligen så att målgruppen för melodifestivalen numer är ett gäng ungar i sjuårsåldern, har det gått så fort att byta ut tant Agda som jag trott stått för större delen av tyckandet då det gäller "mello" det har varit med spänning jag väntat på att melodifestivalen ska moderniseras och ta ungt blod i sinnet, att det gick så här fort tror jag mig ha en förklaring på....

Jag tror att större delen av föräldraskaran röstar på de bidrag dess barn tycker är bäst, och nej jag förnekar inte att jag gjorde tvärtom.

Att min favoritlåt nästan gick röstfri förbi kan jag bara ta på ett sätt, flickorna hatade låten.
Det fanns inget glitter och glamour i låten eller uppträdandet men hur hade det sett ut om han gjorde Lindas nummer, hade det gått i hop?

Min bästa låt var såklart Nicke borgs och den sämsta i tävlingen tycker jag ska springa för livet, räcker det;)



http://www.youtube.com/watch?v=ODzR6Xa3Itc


Kommentarer
Erika

Ja,visst var Nicke klart bäst! Mina barn höll på Saade,som dom flesta andra oxå tydligen:P (jag hör till föräldraskaran som röstade ego..på Nicke) hehe..

2011-03-16 @ 08:27:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0