Måndag

Första gången jag vaknade i morse var klockan halv fem men jag somnade om igen, andra gången jag vaknade var klockan sju men jag tvingade mig att somna om sedan vaknade jag 7.30 men tvingade mig att somna om igen. Men misslyckades totalt men jag höll mig iaf kvar i sängen till 8.30 då jag steg upp och avnjöt en kopp kaffe medan Kevin och Liam sov gott i sina sängar.

Vädret såg strålande ut nu på morgonen men det verkar mulna på och blåsa rätt mkt, synd jag hade vela fara på vallsan idag men jag hatar verkligen att vara ute då det blåser, det är nog det absolut värsta vädret som finns. Vi avvaktar lite.....

Det verkar ha gott bra för mina sessor att sova borta inte för att jag inte trodde det =) de skulle gå och äta hotellfrukost och sedan ta bussen till nimbus så de är säkert nöjda ;) Härligt att få hem två flickor som fått tömma sig på energi hahaha.....

Nu pratar den lille, han ligger i sängen och ropar, heeeeeeeej=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0