Måndag

Godmorgon. I dag är det måndag, lämnar en upplysning ang detta för dem som missat det. Jag tycker som vanligt att helgen sprakade förbi alldeles för snabbt även denna gång, men veckorna har en förmåga att spraka förbi väldigt snabbt de med. I överlag sprakar tiden förbi alldeles för snabbt, ja så snabbt att det i bland är svårt att hänga med. Veckans planer än så länge.... Måndag, byta bur till hamster. Onsdag, bada med Liam. Det är allt som är planerat än så länge, det är bra att det finns mycket utrymme för det oförutsedda, det har jag lärt mig. Nä fy rugguggla vad trött jag är, klarar knappt av att skriva eller tänka. Måste ha mera kaffe så jag vaknar till ordentligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0