Ja det var en skön sovmorgon..........

Som jag nyss skrev på facebook så försökte jag hitta ngt hårt att slå i huvudet då jag vaknade 06.10 en lördagsmorgon, jag skrev även att jag måste ha gjort det eftersom jag vaknade klockan 07.00 igen.
Såklart är det bara jag som är vaken men jag funderar på att väcka minifis för gröt och ett bad. Kanske passar jag på att göra en matsäck till dagens äventyr på valls, jag bara undrar vart solen är?

Eftersom att jag verkligen städade skiten ur huset igår (hahaha så vitsigt;) så ska jag knappt lyfta ett av mina nio fungerande fingrar här hemma idag, jag ska verkligen visa upp mina gröna fingrars magiska kraft. Dessa gröna fingrar som får det att växa utan att jag lyfter dem.

I går kväll, hahaha vilket skämt! Både jag och Jens somnade nästan före barnen och vi kämpade verkligen med att vara vaken en stund men det var lönlöst, Jens slocknade och jag såg lite rederiet sen minns jag inget mer, barnen han iaf somna först.
Jag tror det var det döda sill syndromet som kom att verka (till ni som följer bloggen=) 

MEN, valls är inte allt! Senare idag ska vi pyssla här hemma hela familjen. Det finns lite ditt och datt som måste göras klart och förberedas.

Ps, om det finns någon synsk rackare därute så snälla försök att hitta mina tre barntavlor från ikea, jag måste hitta dem.
De har en vit tjock ram med barnmotiv i mitten, men det kan du säkert redan se.


Kommentarer
Anki

ja det är riktigt snyggt med lime grönt o turkosa...garderobs dörren ska oxå få bli turkosa =)

2011-03-20 @ 10:45:16
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0