Haklappsvägran!

Jag har en Liam som vägrat haklapp sen väldigt liten, nästan sedan han började med smakportioner. Han sliter och drar av sig den, är det en haklapp som inte går att slita av så sliter han till det gör ont, han fortsätter ändå att slita fast gråtande.
Vi har nu slutat med haklapp och vant oss så bra utan, det funkar oftast utan spill och klet men visst händer det ibland och min önskan är att kunna sätta på honom en haklapp som han accepterar.

Då funderade jag på att sy en till honom men jag måste bara komma på hur den ska vara??
Tipps och ideér tack!


Kommentarer
Anki

Har samma med Elias, han hatar köpes så ja ska sy både haklappar o dreggel lappar själv..har googla efter lite tipps ja ska testa mig på...

2011-03-14 @ 13:24:06
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Linnea

Haha, jag bara älskar google =)man behöver inte ens vara en kunnig förälder längre (vi talade om detta igår=) Typ då Kevin frågar nått, äh det är bara att gooogla pöjk!!! Skämt å sido, google är en bra sak;)

2011-03-14 @ 14:12:49
URL: http://nennan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0